donderdag 7 oktober 2021

De twitteraar

 

Eventjes getwittert.
Jawel, @JohanSvoboda.
Catchy profiel gemaakt !


Helaas, geen voldoening.

Ik ga er van uit dat elk standpunt over om het even welk onderwerp inconsequent is.
En ik maak me sterk dat ik dat ook kan aantonen. Wat ik dus ook deed.
I am able to devour every argument, every consolation, and reassurance
Kierkegaard.

Dan word je al gauw het prototype van de twitteraar waar er net al eentje te veel van is.
Het is zoals de foto die de focus op de voorgrond heeft.

 

 
De achtergrond wordt dan altijd wazig.
De achtergrond is dat mijn standpunt inconsequent is.
Wat een verademing!
Maar helaas, niemand richt zijn aandacht op de achtergrond.
Dan voelt het als masturberen terwijl je eigenlijk wil vrijen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten